lauantai 19. huhtikuuta 2014

Pääsiäismitat

Pitkästä aikaa päivitän blogia, sillä haluan saada talteen nämä uusimmat mitat. On hyvä käydä täällä blogin puolella tarkistamassa, miten laihtuminen ja kiinteytyminen liikunnan avulla on edennyt. Pitäisi varmaan pidemmänkin kirjoittaa myös terveysasioista, jos joku vielä sattuu tätä blogia seuraamaan, sillä olen saanut paljon apua lääkäriltä kilpirauhasvaivoihin ja muihin sairauksiini. Syön tällä hetkellä kahdeksan kertaa lääkettä päivässä, tosin jaan annoksen puolikkaisiin, kahta erilaista lääkettä.

Lisäksi käyn salilla kolmesti viikossa, ja nyt aloittelen lisäksi juoksua. Hitaasti paino on pudonnut, mutta mittojen mukaan olen kiinteytynyt. Olen melko lailla samoissa mitoissa kuin mitä olin alkusyksystä, mutta loppuvuodesta paino nousi taas hurjaa vauhtia ja olen saanut nyt niitä pudotettua kevään aikana, kun nostin lääkemäärää ja aloitin tosiaan toisen lääkkeen, metformiini-diabeteslääkkeen, vaikka minulla ei ole diabetesta. Vihdoinkin näistä on ollut apua, sillä olen koko ajan liikkunut paljon, mutta nyt alkaa liikunta, lääkkeet ja tiukka ruokavalio tehdä viimein tulosta.

Tämänhetkiset mitat:

Vatsanympärys navan kohdalta: 94 cm
Rinnanympärys, rintojen alta: 87 cm
Takapuoli: 112 cm
Reisi: 66 cm
Käsivarsi: 33 cm
Paino: 83,2 kg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti